dinsdag 6 november 2012

Uitgetest: Kam snaps

Ik heb iets nieuw: Kam snaps! Aangezien ik tegenwoordig heel veel met tricot werk is dat wel iets heel erg handig! Ik kocht onlangs al zo'n prym tang om metalen drukknoopjes gemakkelijk te bevestigen en op zich ben ik daar ook heel tevreden van. Maar da is duur jong! Voor een kruippakje was ik meer geld kwijt aan de drukknopen dan aan het stofje. Dus dat werd echt een dure zaak! Tot ik op verschillende blogs positieve dingen las over die Kam snaps. Bovendien vind ik ze ook veel mooier dan de metalen drukknopen. Ze zijn in verschillende maten en ongelooflijk veel kleuren te krijgen!
Ik bestelde een tang en een paar setjes om mee te beginnen via deze site. Je moet wel een beetje verzendkosten rekenen, maar je komt wel veel goedkoper uit als je vaak drukknoopjes gebruikt.
Ik besteld voornamelijk maat 20 van de drukknoopjes. Deze zijn heel goed te gebruiken voor de meeste kinderdkledij en accesoires. Al zou ik een volgende keer ook wat meer maat 16 bestellen, omdat ze voor sommige dingen toch net iets te groot uitvallen. De tang is supergemakkelijk in gebruik en ben er echt heel blij mee!

Ik maakte dit weekend een rompertje dat een cadeautje zal worden voor onder de kerstboom.






De felblauwe tricot was de eerste tricotstof die ik ooit kocht op de markt in Breda. Omdat ik tegenwoordig ook helemaal gek ben van feloranje flockte ik er nog een leeuwtje op. Felblauw en oranje ik vind da echt een schone combinatie!
Nu hopen dat de kam snaps mooi blijven zitten als het bodyke eenmaal in gebruik is..

Het patroontje haalde ik uit de laatste nieuwe Ottobre van deze winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten