vrijdag 29 juni 2012

Voor Niels

Hoeraaa!! Deze ochtend is kleine Niels geboren! Ik vertelde u al eerder over de nakende komst van deze kleine jongen en over de cadeautjes die ik al voor hem had gemaakt.. Ware het niet dat het een klein brokske van meer dan 4 kilo werd en ik nu een beetje vrees voor dat kleine pyamaatje dat ik maakte in maatje 50.. Hopelijk heeft hij er toch nog even plezier van!

Ik maakte deze middag nog in de rapte een geboortetasje om al de cadeautjes in mee te nemen.


Ik zag deze zakjes al eerder bij haar ( Blog Elisanna ) en wachtte al langer om er zo eens eentje te kunnen maken. Het moest allemaal een beetje snel gebeuren en het patroon, was niet altijd even goed te volgen vond ik. Dus ik maakte er een beetje mijn eigen versie van, maar al bij al was het wel goed gelukt. En het belangrijkste van al was dat de kersverse mama heel blij was met de handgemaakte spulletjes!
Dat er nog maar veel kleine baby'tjes geboren worden, want ik vind het heerlijk om zulke cadeautjes te maken!

Patroon zakje: Hobo sack (Blog Elisanna)
stof: Candy Shop (Michael Miller)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten