zondag 17 juni 2012

Mies en Moos

Onlangs volgde ik een reeks van 6 naailessen bij ons in het dorp. Ik had me er bijna een jaar op voorhand voor moeten inschrijven, want de cursus was altijd meteen volzet. In tussentijd kan ik al wel een beetje naaien dankzij de vele tutorials die op internet te vinden zijn. Maar ik wil nog zoveel leren! Voor de naailessen wilde ik iets ' nieuws' proberen.. iets dat ik nog niet kon. Uiteindelijk besloot ik een zomerjurkje uit de Knippie te maken, voor Fiene. Aangezien ik zelf nooit echt wegwijs geraak uit die handleidingen. Het stofje had ik enkele weken voordien op 'Van Katoen' gekocht in Gent. Het werd een vrolijk kleedje met vooraan ingestikte plooitjes.
Helaas geen foto's met de kleine Fiene, nog even wachten op wat zonniger weer!

stofje: Mies en Moos ( Van Katoen, Gent)
Patroontje: knippie Juni/Juli 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten