zondag 3 maart 2013

Secret Santa

Dit jaar heb ik voor het eerst meegedaan met de Secret Santa een fantastisch leuk initiatief dat al enkele jaren georganiseerd wordt door deze dame. Ik vond het echt super spannend! Enkele weken nadat ik mezelf had ingeschreven kreeg ik dan te horen wie mijn ' slachtoffer' was en voor wie ik dus een kerstcadeautje mocht maken.

Gelukkig had zij, het slachtoffer, een uitgebreid moodboard gemaakt op pinterest zodat ik een beetje ideeën kon opdoen.

ik maakte uiteindelijk dit:

    Een ritstasje in toile cirée. Altijd handig! Tutorial vond ik hier



    Een doosje vol zoetigheid !

    Een rolletje washi tape

    Kleine mini bolletjes wol. Om zelf iets mee te maken, want breien en haken kan ik tot dusver nog niet :-)




    En dan maar hopen dat de ontvanger er blij mee was!

    Zelf was ik natuurlijk ook iemands secret santa en dit is wat ik kreeg: 

De pakjes waren genummerd en moesten in een bepaalde volgorde worden                                             opengemaakt..





Ooh wat en weelde! Ik kreeg mooie handgemaakte kaarten, oorbelletjes en de lintjes en het schattige retro blikken doosje met kopspeldjes waren natuurlijk een schot in de roos!

Echt superhard bedankt Sanne Thijs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten