maandag 13 augustus 2012

geboortedekentjes

Toen Fiene geboren werd kreeg ik van een vriendin een prachtig dekentje cadeau. Het was ongetwijfeld een van de mooiste cadeau's die ik kreeg. Dat haar naam op het dekentje stond maakte het dan ook helemaal af! Ik was er gewoon verliefd op!
Nu ik ondertussen zelf heb leren naaien is het een van de favoriete maaksels om als kraamcadeautje af te geven en die kleine hummeltjes van een heerlijk dekentje te voorzien.

Voor Lyana maakte ik een warm winterdekentje van ribvelours gecombineerd met een zacht fleecje.








stofje: couponnetje van bij Carina's atelier

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh tof, ik ben toevallig net met hetzelfde projectje bezig voor een vriendin! Denk dat ik die naam daar nu ook ga opzetten, dat maakt het extra af!

    Leuk seg, nu kan ik nog éxtra ideetjes sprokkelen voor projectjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen